Hej. Jeg er en pige på 17 år, og jeg er stadig jomfru, da jeg er meget usikker på min krop, og om fyre godt vil mig, selvom at jeg har lidt på side benende.
Jeg er en rigtig sød pige, og er mig selv, men det er aldrig mig som der score den søde fyr, det er altid mine tynde veninder som gør det.
Så mit spørgsmål er, tænker drenge meget over en piges krop, hvis man gerne vil have et forhold med dem?
Hilsen pige på 17 år.
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå, at du føler dig usikker på din krop. Det er bestemt ikke unormalt at mange piger har det sådan i ungdomsårene - også de som er tynde kan have det på samme måde som dig.
Som mennesker er vi hver især forskellige. Dette gælder også drenge og deres præferencer i forhold til kvindekroppen. Altså vil det være forskelligt, om det er tiltalende, at der er lidt mindre eller mere på sidebenene eller om de sætter pris på begge dele. Derfor er jeg ikke i tvivl om at du nok skal finde en kæreste, som sætter pris på din krop. Som du selv nævner, er du en sød pige, som er sig selv, og det kommer du rigtigt langt med.
Jeg håber mit svar kan hjælpe,
Venlige hilsner Kamilla.
Vi har modtaget 5078 spørgsmål og givet 7551 svar de sidste 18 år