Vi står altid klar til at hjælpe dig
Skriv til brevkassen100% anonymt · 100% gratis
Indsendt af pige på 11 år
Anonym
Indsendt af
pige på
11 år
Hej med dig,
Hvis man kan lide en anden person, så hjælper det ofte, at man finder ud af, om man kan lide personne nok til at være ligeglad med, hvad andre siger eller tænker.
Derfor skal du måske spørge dig selv, om du kan lide ham nok til, at det er det værd, selvom dine veninder ikke synes om ham.
Du kan måske vente og se, om du bliver ved med at have et crush på ham, eller om det måske er nogle følelser, der ikke varer så længe. Og hvis du bliver ved med at have et crush, så kan du mærke efter, om du godt kan klare, at andre siger noget eller ikke synes om ham/jer som kærester.
Det kommer altså alt sammen an på, om du synes, at det er "risikoen" værd. Og derfor er det kun dig, der kan træffe beslutningen i sidste ende :)
Med venlig hilsen,
Marissa
Vær opmærksom på: Disse svar skal kun ses, som ekstra råd, set fra en ungs synsvinkel. Svarene i denne brevkasse er skrevet af unge og kan IKKE sidestilles med professionel rådgivning. Hvis du tror du har en sygdom, eller hvis du har psykiske problemer, skal du gå til din læge og/eller snakke med en voksen du stoler på. Find yderligere hjælp disse steder.
Vi har modtaget 5078 spørgsmål og givet 7551 svar de sidste 18 år
100% anonymt · 100% gratis
"Vil lige slutte med at sige tusinde tak for en fed brevkasse, jeg synes det er så cool at i hjælper så mange unge med deres problemer.."
- Anonym