Svar fra Martin
Stifter & Hovedansvarlig
UngZone
Hej Den Forvirrede,
Vi beklager meget at du har oplevet så lang ventetid på dit spørgsmål, ligesom et par andre desværre også har på deres spørgsmål.
Som du nævner, så er det unge der besvarer alle vores spørgsmål og de har også selv skole, venner, jobs, fritidsinteresser og egne problemer at se til. Dette betyder desværre, at vi engang i mellem, selvom vi havde 5 rådgivere, kunne risikere at ryge bagud.
Det tager lang tid at sætte sig ind i folks problemer, så det har hele tiden være en svær balancegang mellem at give gode og uddybende svar, og at skynde sig og nå alt. Her opfordre vi altid vores rådgivere til at give sig god tid til hvert spørgsmål.
Men det korte af det lange er, at det selvfølgelig ikke er godt nok fra vores side og det indrømmer vi gerne. Vi forsøger dog at løse problemet og vi har jobopslag oppe på nettet. Desværre kan vi kun her gøre det så hurtigt, som ansøgningerne kommer ind.
For at runde af, så har vi nu fået ansat to nye rådgivere og vi søger løbende flere, så vi sikrer aldrig at komme i denne situation igen, og så vi i fremtiden kan love endnu hurtigere svar end 10 dage.
Vi er ikke længere bagud i brevkassen lige nu, så dit spørgsmål skulle gerne være blevet besvaret.
Jeg håber ikke du har opgivet os helt endnu, og jeg håber du kunne bruge vores svar på dit spørgsmål. Samt at du kan forstå de problemer vi kæmper med på TheLove.
Du skal være velkommen til at skrive igen, hvis du har flere spørgsmål eller kommentarer.
Med venlig hilsen,
Martin Jul Jönsson
Medejer & webansvarlig,
TheLove.Dk