Vi står altid klar til at hjælpe dig
Skriv til brevkassen100% anonymt · 100% gratis
Indsendt af pige på 12 år
Hej brevkassen jeg har en god drenge ven som jeg godt kan lide men jeg føler at vis jeg siger det til ham vil det ødelægge det venskab vi har det vil jeg ikke risikere men jeg vil også gerne sige det til ham hvad skal jeg gøre
K.h mig
Anonym
Indsendt af
pige på
12 år
Kære dig
Jeg kan godt se, at det er noget af et dilemma du står i. Måske du kan begynde at lægge mærke til hvordan han er rundt dig. Er der nogle tegn som viser, at han måske godt kan lide dig som mere end en ven også?
Inden du beslutter hvad du skal gøre, er det værd at overveje, tænke godt igennem og måske stille dig selv nogle spørgsmål. Er du villig til at det kan gå ud over jeres venskab, og hvordan vil det kunne påvirke det hvis du siger det? Hvis du fortæller ham det, vil det så i virkeligheden ødelægge jeres venskab? Det kan godt være at han ikke har det på samme måde, men at det ikke vil ødelægge noget af den grund. Kan du virkelig godt lide ham, sådan at du gerne vil have et forhold med ham hvis han har det på samme måde, eller er det et lille crush? Vil du fortryde ikke at sige noget til ham?
Det er svært at fortælle dig præcis, hvad du skal gøre. Om du skal fortælle ham det eller ej, er kun noget du ved. Måske du vil afvente og mærke efter, måske du mærker at du ikke kan vente.
Jeg håber dig alt det bedste, og du er altid velkommen til at skrive igen.
De bedste hilsner
Kirstine
Vær opmærksom på: Disse svar skal kun ses, som ekstra råd, set fra en ungs synsvinkel. Svarene i denne brevkasse er skrevet af unge og kan IKKE sidestilles med professionel rådgivning. Hvis du tror du har en sygdom, eller hvis du har psykiske problemer, skal du gå til din læge og/eller snakke med en voksen du stoler på. Find yderligere hjælp disse steder.
Vi har modtaget 5078 spørgsmål og givet 7551 svar de sidste 18 år
100% anonymt · 100% gratis
"..tusind tak for hjælpen så mange gange før!"
- Anonym