Kære brevkasse jeg håber der er nogen der vil svare på mit dilemma. Jeg er egentlig ikke overvægtig eller noget men jeg er høj temmelig høj 167 og vejer 50 kg og i dag Sagde mit Crush at jeg var tyk ligesom et containerskib jeg blev ked af det men lod som ingenting jeg har egentlig udseendet i orden og også hjernen for den sags skyld. Det værste er bare jeg ved han har været vild med mig som i for sådan en måned siden så jeg ved ikke om han stadig er????
KH fortvivlet pige??????????
Hej
Det var en sårende kommentar, og du har god grund til at blive ked af det. Du er ikke tyk, og hans ord siger mere om hans umodenhed end om dig. Hvis han kan lide dig, viser han det på en dårlig måde. Du fortjener en, der behandler dig med respekt.
Knus Viktoria
Vi har modtaget 5078 spørgsmål og givet 7551 svar de sidste 18 år